Sunday, June 15, 2014

Ermm.. Apa ek??

Assalamualaikum semua, hari ni hari Isnin. Atiey ada kelas pagi je.. Dari pukul 8 pagi sampai pukul 9:50 pagi je.. Lepas tu tak ada kelas dah.. Just ada kokurikulum je petang nanti.. Atiey masuk PBSM.. Haha saja je nak bercerita.. Atiey okey saja duduk kat Terengganu ni dan rasanya lagi sebulan dua habis lah atiey jadi orang Ganu terus.. Kat sini orang cakap Ganu sungguh.. Sampai atiey pun dah terikut-ikut juga.. Tapi masih lagi macam malu-malu.. Tak pe.. Esok lusa tak malu dah la.. Kat sini atiey kawan rapat dengan ramai orang.. Dan macam biasa.. Akak-akak pun ada cakap sem 1 memang susah sikit.. Penat.. Ha!! Memang betul pun.. Erm.. Apa lagi ek?? Ha.. Budak kelas atiey semua perempuan belaka.. Tak ada lelaki sebab fakulti ni ada berapa je lelaki.. Sikit je.. Tpi tak apa.. Classmates atiey awesome belaka.. Atiey pun jadi tak segan la kat dalam kelas berbanding masa sekolah-sekolah dulu... Lecturers pun okey sangat.. Atiey suka semua lecturer walaupun ada la juga yang tegas sikit.. Biasa lah.. Mendidik.. Batch atiey tahun ni.. Tak ramai yang pergi kelas naik basikal. Ada akak tu cakap tajun lepas, berderet basikal kat depan kolej.. Atiey pun jalan kaki je pergi kelas.. Boleh sihatkan tubuh badan.. Cergaskan minda. Boleh kuruskan badan sekali.. Dah lebih kurang tiga minggu atiey kat sini, rasanya atiey dah boleh ingat dah sikit-sikit blok-blok kuliah.. Cuma ada la sikit-sikit lagi tempat yang atiey tak tahu lagi tu.. Sebenarnya masih dalam proses nak kenal dan mengingat jalan untuk ke sana.. Hari Khamis minggu lepas, ketua koordinator fakulti atiey kata fakulti yang atiey ambil ni akan ditutup dan kami semua akan dipindahkan.. Tak tahu lah pula atiey betul ke tak.. Tapi rasanya betul lah kalau dah ketua koordinator yang cakap macam tu.. Memang dalam surat tawaran atiey, kampus tetap atiey kat UiTM Kampus Raub sama ngan si Pikah, roomate atiey... Tapi atiey rasa molek lagi kat sini.. Sini lawa tempat dia.. Ada tasik, pantai, sungai.. Panas sikit tapi berangin sokmo.. Jadi, atiey dah jadi macam suka dah kat sini.. Tapi sayang.. Atiey tak boleh letak gambar kat sini sebab atiey tak ada gambar.. Haha.. Kalau nak ke bandar atiey naik van kunyit.. RM4 pergi balik bandar.. Akak-akak kat sekarang dah naik harga.. Dulu RM3 je pergi dan balik.. Apa boleh buat.. Redha saja lah.. Itu saja rasanya yang atiey boleh share untuk kali ni.. Lain kali lah pula ya.. Atiey sakit perut ni.. Hahahahahahahaha. Assalamualaikum and babai.